Copywriting vs. content writing: ce are nevoie afacerea ta? Deseori, termenii de copywriting și content writing se confundă. Nici nu e de mirare, având în vedere că ambii fac referire la procesul de scriere în scop publicitar și că rolul lor pare să fie același, și anume captarea atenției...
Brief-ul, bată-l vina! Se ia un client cu un produs sau un serviciu, se adaugă câteva obiective după preferință, se găsește un public țintă și nevoi ale acestuia. Apoi se caută un insight bun și se pune totul într-un context. Se lasă câteva zile la ”dospit” în mințile publicitarilor...
5 trenduri în e-commerce 2021 Comerțul electronic a crescut în ultimul an mai repede ca niciodată, ca urmare a pandemiei globale. Această industrie a devenit o soluție pentru brand-uri să-și continue activitatea, iar pentru consumatori să-și poată achiziționa în continuare produsele dorite. Un studiu desfășurat pe perioada anului trecut...
De câțiva ani încoace, există un trend în ascensiune în rândul companiilor și anume CSR, prescurtat de la Corporate Social Responsibility. Pentru că firmele sunt parte componentă a societății, este de la sine înțeles faptul că ele poartă și o responsabilitate de a contribui la bunăstarea societății în care...
Acesta trebuia să fie un articol despre creativitatea în telemuncă, dar cum am putea vorbi despre creativitate înainte de a vorbi despre motivație?! Începând cu perioada lockdown-ului, o mare parte din companiile din industria creativă și-au mutat activitatea în online, iar angajații acasă. Probabil că la început, majoritatea s-a...
Un an cu multe semne de întrebare și multe ”frâne de mână”. Pe cât de promițător părea în luna ianuarie, pe atât de dezamăgitor a ajuns să devină pe parcurs. Anul proiectelor mai creative, a relațiilor mai durabile, bazate pe încredere a devenit un an anost, plin de incertitudini...